Proces rekrutacji

PROCES REKRUTACJI

Proces rekrutacyjny składa się z trzech etapów. W trakcie całego procesu wszelkie dane kandydatów są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem .

Etap I: Przesłanie aplikacji

Ogłoszenia o aktualnych wakatach w SAM-BUD-ROL znajdziesz na naszej stronie w zakładce Kariera Jeśli jesteś zainteresowana/y daną ofertą, aplikuj już teraz, wysyłając CV i list pocztą elektroniczną na adres kadry@sambudrol.pl

Etap II: Spotkanie

Jeżeli spełniasz kryteria zawarte w ogłoszeniu, zaprosimy Cię na spotkanie, które z reguły składa się z dwóch części. Wstępna rozmowa kwalifikacyjna ma na celu zweryfikowanie informacji, które zawarłeś w aplikacji i uzyskanie informacji na temat Twojej wiedzy i umiejętności. Następną częścią są testy, których forma zależy od stanowiska, o które się ubiegasz. Podczas testów sprawdzamy umiejętności i cechy osobowości kandydatów.

Etap III: Rozmowa indywidualna z menedżerem

Osoby, które w największym stopniu spełniają kryteria określone dla danego stanowiska, zapraszane są na rozmowę ze swoim potencjalnym przełożonym. Taka rozmowa to dla kandydata doskonała okazja do zadawania pytań.

Decyzja o tym, czy dany kandydat zostanie zatrudniony, zapada po zakończeniu rozmów.