PROCES REKRUTACJI
Proces rekrutacyjny składa się z trzech etapów. W trakcie całego procesu wszelkie dane kandydatów są przetwarzane zgodnie z obowiązującym prawem .
Etap I: Przesłanie aplikacji
Ogłoszenia o aktualnych wakatach w SAM-BUD-ROL znajdziesz na naszej stronie w zakładce Kariera Jeśli jesteś zainteresowana/y daną ofertą, aplikuj już teraz, wysyłając CV i list pocztą elektroniczną na adres kadry@sambudrol.pl
Etap II: Spotkanie
Jeżeli spełniasz kryteria zawarte w ogłoszeniu, zaprosimy Cię na spotkanie, które z reguły składa się z dwóch części. Wstępna rozmowa kwalifikacyjna ma na celu zweryfikowanie informacji, które zawarłeś w aplikacji i uzyskanie informacji na temat Twojej wiedzy i umiejętności. Następną częścią są testy, których forma zależy od stanowiska, o które się ubiegasz. Podczas testów sprawdzamy umiejętności i cechy osobowości kandydatów.
Etap III: Rozmowa indywidualna z menedżerem
Osoby, które w największym stopniu spełniają kryteria określone dla danego stanowiska, zapraszane są na rozmowę ze swoim potencjalnym przełożonym. Taka rozmowa to dla kandydata doskonała okazja do zadawania pytań.
Decyzja o tym, czy dany kandydat zostanie zatrudniony, zapada po zakończeniu rozmów.