Zamówienie towaru w naszym sklepie – najważniejsze informacje

Trzy dni temu omawialiśmy oferowany przez nas workowany ekogroszek, możliwy do nabycia na przykład za pośrednictwem sklepu internetowego SAM-BUD-ROL. Dziś natomiast szczegółowo omówimy sam proces zamawiania towaru w naszym sklepie, aby rozwiać wszelkie wątpliwości i odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania.

1. Jak wygląda proces składania zamówienia w naszych składach?

Sprawa jest naprawdę prosta – wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub odwiedzić jeden z naszych oddziałów, aby porozmawiać z naszymi doradcami. Z chęcią odpowiemy na każde pytania, doradzimy, podzielimy się doświadczeniem i opowiemy trochę więcej o proponowanych przez nas produktach. W dziale „kontakt” znaleźć można wszystkie ważne informacje – adresy składów, godziny otwarcia i potrzebne numery telefonów. Jeśli zdecydujecie się na zakup wybranego towaru – koniecznie miejcie przy sobie dowód osobisty, abyśmy mogli zweryfikować Waszą tożsamość. Produkt zazwyczaj dostarczany jest na wskazany adres natychmiast po przyjęciu zamówienia, najpóźniej trafi tam natomiast po 24 godzinach. To ważne, aby odebrać zakupiony opał w ustalonym terminie – jeśli coś ulegnie zmianie, należy nas o tym jak najbszybciej poinformować.

2. Jak można dokonać zapłaty za zakupy?

Tutaj też cała procedura nie jest skomplikowana, ponieważ płacić można jedynie gotówką – zarówno w punkcie sprzedaży, w którym dokonaliście zamówienia lub u kierowcy, który dostarczył zamówienie. Udzielamy także sprzedaży ratalnej, która jest opcją niezwykle korzystną i wygodną. Po pierwsze: dlatego, że nie wymaga ona zbyt wielu formalności, ani poręczycieli. Po drugie: ponieważ umożliwia otrzymanie kredytu tylko na podstawie dowodu osobistego, bez poświadczenia o zarobkach. Po trzecie: ponieważ wspomniany kredyt można uzyskać już w ciągu kilku minut. Po czwarte: ponieważ każdy klient rozpatrywany jest indywidualnie, a całą kwotę spłacić można bez prowizji. Więcej na ten temat pisać będziemy w kolejnym artykule.

3. Dlaczego warto dokonać zakupu właśnie u nas?

Kolejne pytanie, na które odpowiedź jest bardzo prosta: jesteśmy godni zaufania, gdyż kierujemy się przede wszystkim dobrem i komfortem klienta, oferując mu produkty najwyższej jakości oraz obsługę na równie wysokim poziomie. W naszych oddziałach pracują wykwalifikowani doradcy, którzy zawsze służą radą, pomagając dobrać towar dopasowany do potrzeb oraz wymagań klienta, przedstawiamy realne parametry towaru, który testowany jest w warunkach laboratoryjnych, posiadamy niezbędne certyfikaty oraz współpracujemy z najlepszymi producentami. Zakupy w naszym sklepie z pewnością będą udane!

To jednak nie wszystko – na kolejne pytania, dotyczące zakupów w naszych placówkach, odpowiadać będziemy w kolejnym tekście.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *