Zakupy w naszym sklepie – odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania

Fotolia.com | #236810197 | Autor: whitelook

Przedstawiamy ostatnią część mini-cyklu, w którym staramy się szczegółowo opisać proces dokonywania zakupów w naszym sklepie.

W pierwszej części niniejszego cyklu dokonaliśmy krótkiej charakterystyki towaru, jaki nabyć można w naszych placówkach lub za pośrednictwem sklepu internetowego, w drugiej natomiast szczegółowo omówiliśmy proces składania zamówienia, wymieniając wszystkie kwestie, o których należy pamiętać. Tym razem skupimy się na pozostałych kwestiach, związanych między innymi z polityką jakości naszej firmy, sprzedaży ratalnej, a nawet floty, którą dysponujemy. Zaczynamy!

1. Jakie produkty można nabyć w naszym sklepie?

Odpowiedź jest prosta: najlepsze! Proponujemy szeroki wyboru paliw, w tym: ekogroszek workowany (o którym więcej pisaliśmy w tym artykule), drewno kominkowe (które leżakowało od trzech do dziewięciu miesięcy po ścięciu), brykiet kominkowy (wyróżniający się długim czasem żarzenia, niską emisją dwutlenku węgla i niewielką ilością popiołu) oraz gaz (sprawdzone, alternatywne źródło energii, z którego korzystać można niemal w każdej sytuacji). Co więcej, w naszym katalogu znaleźć można także rozpałki oraz kruszywa budowlane i ozdobne – te ostatnie omawialiśmy tutaj.

2. Czym wyróżnia się oferowany przez nas węgiel?

Węgiel, który nabyć można za pośrednictwem naszego sklepu, testowany jest w warunkach laboratoryjnych, dzięki czemu mamy pewność, że jego parametry są zgodne z tymi, które deklarowane są przez naszych dostawców. Posiadamy wiele certyfikatów, potwierdzających wysoką jakość naszych produktów, dbamy o asortyment i pilnujemy, aby przechowywany był on w idealnych warunkach. Korzystamy również z profesjonalnych, zaawansowanych narzędzi, dzięki którym uzyskujemy właściwą granulację węgla i minimalizujemy występowanie podziarna w dostawach. Co więcej, do odważania towaru używamy precyzyjnych, legalizowanych wag, aby uzyskać jak najbardziej dokładne wyniki.

3. Czym cechują się nasze usługi transportowe?

Tym, że są wyjątkowo profesjonalne. Po pierwsze: bardzo szybko reagujemy na złożone zamówienie, starając się od razu je zrealizować. Po drugie: oferujemy możliwość bezpośredniego kontaktu telefonicznego z kierowcą. Po trzecie: zamówiony towar dostarczamy terminowo, jest on również solidne zabezpieczony. Po czwarte: potrafimy dostosować się do wymagań klienta, każde zlecenie traktując rzetelnie oraz indywidualnie. Po piąte: dbamy o to, aby przedstawiony przez nas plan realizacji zamówienia był optymalny i ekonomiczny.

4. Jakie usługi dodatkowe świadczymy?

Tak, jak wspomnieliśmy – ogromne znaczenie ma dla nas kompleksowa, indywidualna obsługa naszych klientów, dlatego proponujemy im również szereg usług dodatkowych, takich jak: przeładunki materiałów sypkich, magazynowanie towarów, wynajem powierzchni magazynowych, przesiewanie i kruszenie węgla, czy też workowanie materiałów sypkich i płodów rolnych. Oczywiście, na tym nie kończy się zakres świadczonych przez nas usług – więcej napiszemy o nich już w styczniu.

Nie pozostaje nic innego, jak tylko… zachęcić Was do kontaktu! Z chęcią wyjaśnimy każdą kwestię, która nie została poruszona powyżej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *